Federația de Minifotbal din România a remis un comunicat pentru a clarifica unele aspect legate de ediția din 2014 a Cupei României, care se va desfășura la Sibiu.
 
Comunicat

În atenția
organizatorilor de competiţii
În vederea unei organizări cât mai
bune, privind echipele participante și programul de desfaşurare al
Cupa României, competiţie organizată de Federația de Minifotbal
din România în perioada 27-29 iunie la Sibiu, vă cerem să
transmiteți pe adresa de e-mail office@campionateminifotbal.ro, până
cel târziu până pe data de 2 iunie 2014, solicitarea privind
participarea unei echipei care sa reprezinte campionatul
dumneavoastră la Cupa României. Cei care doresc pot depune o
solicitare pentru acordarea unui loc suplimentar de participare.
Locurile rămase vacante se vor ocupa conform deciziei nr. 30 din
12.04.2014 (n.r. suplimentările se vor acorda ținând seana de clasamentul FMR 2013, unde Bucureștiul ocupă locul 16).

La Cupa României vor participa 52 de
echipe, împărțite în 13 grupe a câte 4 echipe.

Vă informăm că vor putea participa
doar echipele pentru care a fost achitată taxa de participare, cel
târziu până pe data de 10 iunie 2014.

Taxa de participare, în valoare de 500
lei, trebuie virată de către organizator în contul FMR deschis la
Volksbank Romania, cont IBAN RO56 VBBU 2511 BU11 5905 2701. Pe
ordinul de plată se va menţiona Campionatul pentru care se achită
taxa de participare. Confirmarea participării și a plaţii se va
transmite pe adresa de email a FMR, office@campionateminifotbal.ro.

Organizatorii care doresc înscrierea
şi pentru a doua echipă, vor fi anunţati dacă solicitarea se
poate concretiza, până în data de 17 iunie, urmând ca dupa
confirmare să se facă şi dovada plaţii taxei de participare.

Ioan Onicaș – preşedinte FMR